Monday, November 7, 2011

Menyepi :)

Hello you all . Macam dah agak lamakan aku menyepi , tak menaip lansung , tambahan lagi aku tutup sementara waktu pulak tu aku punya blog ni. sorry lahh , bukan saja lahh , ada sedikit masalah sikit before ni :) But now seems macam semua dah settle :) So here I am to start typing again as usual . Okay maybe ade banyak story yang berlaku dalam hidup aku before ni , but i'm not going to srory everything . Just a little okay . :)

Okayy today HARI RAYA PUASA KORBAN . So firstly nak ucap Selamat Hari Raya AidilAdha kawan-kawan . Apa sahaja barng korang yang terkorban harini? Hehe . Cinta ? Barang ? Sayang ? Apa dia? Apa pun yang terkorban tu relakan ataupun dalam erti kata lain tu redhakan sahaja lahh :) Barang yang lepas usahlah dikenang. Okayy aku hari raya ni , aku just duduk rumah online then makan . Kprang semua mesti makan rendang bagai kan , haaa contohi lahh aku raya raya ni makan sardin dengan telur dadar jee. Sempoi kan . Haha .

Hey IRWAN TOROROSSO , you tahu tak satu hari ni I tunggu you online . Dah lahh kredit tak ada . Tak contact lansung . You pulak kalau I tak suruh call you tak call , tadi pun you call sebab you dah naik genting -,- Tapi i dh tahu dulu , sebab i tengok kawan you check-in , kalau tak check-in tu tak bagi tahu lahh tu kan -,- Grrrrrr . Sabar sahaja lahhh. You tahu tak macam mana rindunya I kat you ? Mesti you tak tahu kan . Hmmm . Apa yang buat sekarang kat atas tu ? I risau tahu pasal you . I nak contact tapi kredit I takde , ate gi mana teman nak tahu ni . Susah bebenor leeee kalau begini terus . Eh eh , terOVER pulakk aku ni bercerita .

Sebenarnya I nak cakap yang I dah betul-betul sayang kat you lahh sayang . You make me LOVE you more that anything . You always ada bila I sedih , bila I takde mood , you lahh orang yang cuba buat I tersenyum balik . Bila I ada problem , you yang datang comfortkan I . You always try to be the best for me right . But don;t you know sayang , that you've be the best for me . You're the best I ever had . Thanks for come into my life and bright up my sunny day .

"i love you more when i make you smile babyy , iloveyou my beloved nerdyy sunshine babyy (:"

"babyy , i will love you always no matter you happy or sad . Dont worry okayy ? if you sad i try make you happy , when you happy , i've feel like im the luckiest person .Its not easy to make you happy , but im gonna try harder and more harder . As long i see your smile and peace in your heart , keep it babyy , because this is my serious promise , i'm swear to god , anything happen , i'll be the 1st person to comfort you and make you smile in or out ."

Sayang I'm crying when i read this again , i'm crying cause i'm happy to have you in my life . You're came at the right time . Thanks for the light that you bring to bright up my life. I love you so much irwan :)


No comments:

Post a Comment