Assalamualaikum and Selamat Pagi everyone . Assume dah pagi because now dah 01.56 a.m and I'm still here alone . Thank you for giving me such a great monthsary to remember over and over again . You're really good on it :')
Am sorry , but sometime I think 13th tu like nothing to you and yes every 13th you will busy-ing yourself with your friends . Okay it's okay I accept apa yang you cakap "Untuk awek boleh , and untuk kawan tak boleh" . Okay I terima . Am sorry for everything . I takkan suruh you datang ambik I lagi . I will go by myself . Don't want to be issues . Pagi you pergi kerja tak bagi tahu I lansung . Okay I paham , kalau I marah sebab you tak bagi tahu yang you kerja , mesti you cakap " I pergi kerja bukan pergi cari perempuan , I bukan taknak bagi tahu you , I manusia biasa sometime I lupa , I'm not perfect baby" . Okay I tahu tu yang you akan cakap kalau I marahkan . It's okay I tak marah . Lepas you balik kerja , siap siap terus cakap nak pergi main snooker . Oh okay snooker , pergi lah , and then berapa lama you main . Takpe lah pergi main snooker kan . Balik ? tidur ? Okay you penat . I try to understand semua tu . I nak pergi training , I call you adik you angkat cakap you tidur . Okay you tidur . I pergi sendiri , suddenly on the way pergi tu , you whatsapp kata you dekat bustop . Then tiba nak marah I sebab tak bagi tahu you . Okay fine I try cool down lagi . Then you sampai titiwangsa you cakap why tak bagi tahu you yang I dah pergi titiwangsa , but why you tak call I masa you bangun , cakap you on the way . Okay then you nak marah and touching dengan I . Okay I accept . Then tadi sebelum you balik I tanya you lepak ke , you cakap kejap je kot , esok kerja , mengantuk nak tidur . Suddenly sampai , "baby dorang ajak main snooker" Okay kena tinggal lagi aku :') Takpe I accept lagi . Okay I know semua salah I . I tak bertolak ansur dengan you . Am really sorry . Really sorry . I will never ask for your time anymore . Just give what you think you can without any forces . I'm sorry for being such a forcing person and begging for your time for me . I understand you're not a perfect person to make everyone satisfied , and for that start from now on I will try untuk bagi your time for your friends :')
If you read this , Seriously I'm not updating this untuk bergaduh dengan you . I cuma taip apa yang I rasa . I'm sorry if this post buat you marah or what . Cuma sometime I fikir bila I cakap dengan you tu not a good idea because I'm not good dalam meluahkan dengan bercakap . I'm sorry :') Thank you for today .
Happy 1year and 6month monthsary dear sexy messy :) Me will always love you no matter what .
No comments:
Post a Comment